Rabu, 19 September 2012

angat-angat t**k ayam

assalam,

adoi, tak tau nak cakap ape...dulu saya suka baca blog org...tak kira la blog sape...maner tersinggah, semua saya baca..... last-last sampai sekarang ni, jadi ketagih..ari-ari nak terjah blog org....
tapi, sekrang ni, dah ada blog-blog pilihan la...blog- blog yang wajib baca setiap ari...
kenapa saya kena baca?
sebb, diorang rajin update...ari2 mesti update...saya sangt suka..tp tak suka nak komen....segan.... padahal, org-org tu, bukan kenal pun...hihi
biar la, jadi silent reader sampai tua.....
mmmm,
sebenarnya, dah 3thun lebih , saya bukak blog ni...tapi ntah ape2.... angat2 taik ayam....
konon, nak jadiikan tempat meluahkan perasaan..tp tak jadi2 pun...angat2 taik ayam jer la.....
dah berapa tahun tak bukak blog sendiri....bukak2 terus penin...tk paham, kenapa jadik macam ni ek?
macam mana nak tambah karangan ek...semua pun dah lupe..... hahaha
 kesiannya....
nak aktif la...kesian kat anak2, takde cerita...kat fb, leh masuk gambar jer...so, nanti tkde kenangan.... mm, mintak2 la..org jadi rajin....tp tu la, nak kena godek2 dulu ni....dah blur_blur ni...tk tau nak hias2 + cantik2 kan blog macam mana...adoi...
k lah....
arap rajin update pas ni...tata... :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

31 Januari 2022

salam, Ni gambar di hari terakhir tahun 2022.... otw balik dari Kuala Kangsar, menghadiri kenduri kawin umah opismate @wankuala..