Khamis, 10 April 2014



"hujung dunia"
lagu ni org tujukan khas untuk papa...
masa org cakap, org ada lagu untuk papa
tetiba papa pun cakap, ada lagu untuk mama...
bila dah berulang-ulang kali dengar...
rasa macam ada kait mengait pulak lagu ni...
macam papa cakap, org pulak jawab,
tapi jawapan melalui lagu....
ke, org jer rasa macam tu..?
hahahahaaa.....

"Lagu mama"
Fikir sebelum bicara Susah sebelum senang Jatuh sebelum berjaya Sedar sebelum terus hanyut
Menyanyi biar dari hati Berjanji biar pasti 
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka kamu dan aku
Hingga ke hujung dunia ini     Pasti akan menangis ketawa bersama-sama
Hingga ke hujung dunia      Hingga ke hujung dunia
Aku dan kamu sesuatu Pantas waktu berlalu Terimalah seadanya
Tiada apa yang sempurna
Menyanyi biar dari hati     Berjanji ditepati
Hingga ke hujung dunia ini     Pasti adanya suka dan duka kamu dan aku
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti akan menangis ketawa bersama-sama
Walau apa pun yang telah terjadi    Perlu tabah kau hadapi
Segala yang pernah kita lakui       Menjadikan kita yang hari ini
Yeah
Lalalalala
Hingga ke hujung dunia ini    Pasti adanya suka dan duka kamu dan aku
Hingga ke hujung dunia ini    Pasti adanya suka dan duka kamu dan aku
Hingga ke hujung dunia ini    Pasti akan menangis ketawa bersama-sama
Hingga ke hujung dunia         Parapappapa yeah
Hingga ke hujung dunia        Parapappapa yeah
Hingga ke hujung dunia         Parapappapa yeah
Hingga ke hujung dunia        Parapappapa yeah
Hingga ke hujung dunia

Lagu PaPa
 Dengarlah bintang hatiku...
Aku akan menjagamu  Semampuku dan sebisaku
Dalam hidup dan matiku    Hanya kaulah yang ku tuju
Dan teringat janjiku padamu  Suatu hari pasti akan tepati
Reff:
Aku akan menjagamu  Semampuku dan sebisaku
Walau ku tahu ragamu tak utuh
Ku terima kekuranganmu     Dan ku takkan mengeluh
Karena bagiku engkaulah nyawaku
Dengarlah bintang hatiku  Aku akan menjagamu
Dalam hidup dan matiku    Hanya kaulah yang ku tuju
Dan teringat janjiku padamu Suatu hari pasti akan tepati
Reff:
Aku akan menjagamu
Semampuku dan sebisaku Walau ku tahu ragamu tak utuh  Ku terima kekuranganmu
Dan ku takkan mengeluh Karena bagiku engkaulah nyawaku
Aku akan menjagamu Semampuku dan sebisaku
Walau ku tahu ragamu tak utuh
Ku terima kekuranganmu Dan ku takkan mengeluh
Karena bagiku engkaulah nyawaku
Aku akan menjagamu Semampuku dan sebisaku
Walau ku tahu ragamu tak utuh Ku terima kekuranganmu Dan ku takkan mengeluh
Karena bagiku engkaulah nyawaku
Karena bagiku….
Engkaulah nyawaku…

lagu org    : fikir sebelum bicara.... susah sebelum senang....
lagu papa :  Dengarlah bintang hatiku...   Aku akan menjagamu
lagu org    : Berjanji biar pasti
lagu papa :  Dan teringat janjiku padamu  Suatu hari pasti akan kutepati
lagu org    : Terimalah seadanya  Tiada apa yang sempurna
lagu papa :  Ku terima kekuranganmu     Dan ku takkan mengeluh




******
kakakakakaakakakakkkk.... bila datang poyonya..setiap bait2 ayat dikaji.... ce kalo bab-bab kerja pun macam ni, kan bagus.... ???
hahahahaahaaa
layannnnnn..........
******

1 ulasan:

  1. amboi bait2 ayat.. takku sangka terer gak yerk...
    kalau kak zila memang tak bolehler...

    BalasPadam

31 Januari 2022

salam, Ni gambar di hari terakhir tahun 2022.... otw balik dari Kuala Kangsar, menghadiri kenduri kawin umah opismate @wankuala..